طغیان صهیونیست و هشدار خداوند به بنی اسرائیل

آیت الله جوادی آملی

ذات اقدس الهی فرمود بار دوم این ‌‌چنین است، پشت سرش فرمود سنت_ما این طور است که ﴿اِن عُدتُّمْ عُدْنَا﴾؛ شما اگر برگردید به فساد، ما هم عده ‌ای را بر شما مسلّط می‌ کنیم؛ اما حالا این گروهی که ما مسلّط می ‌کنیم نظیر همان گروه اول و دوم ‌اند که ﴿لِیدْخُلُوا الْمَسْجِدَ﴾ باشد، این ‌‌چنین که وعده نداد.فرمود ما دمار شما را در می ‌آوریم، تبتیرتان می ‌کنیم، به هلاکت گرفتارتان می ‌کنیم.

به گزارش نبأخبر، به نقل از آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی: تقریباً 586 سال قبل از میلاد مسیح، بنی اسرائیل گرفتار بُخت ‌نصر و اینها شدند یعنی بُخت ‌نصر آمده در همین سرزمین بنی ‌اسرائیل، اینها را به هلاکت رسانده است.

بار دوم تحت سلطه امپراطوری روم، اینها گرفتار شدند.
🔹 بار اول که نجات پیدا کردند، برای اینکه امپراطوری ایران بر بُخت ‌نصر مسلّط شد و این بنی ‌اسرائیل در سایه پیروزی ایرانی ها نجات پیدا کردند نه اینکه خود اینها جنگیدند و آ‌ن بُخت ‌نصرها را از پا درآوردند.
بار دوم امپراطوری روم بر اینها مسلّط شد؛ ﴿وَلِیدْخُلُوا الْمَسْجِدَ کَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِیتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِیراً﴾ راجع به همین کاری است که امپراطوری روم به سرِ اینها درآورد.
اینجا که ذات اقدس الهی فرمود بار دوم این ‌‌چنین است، پشت سرش فرمود سنت_ما این طور است که ﴿اِن عُدتُّمْ عُدْنَا﴾؛ شما اگر برگردید به فساد، ما هم عده ‌ای را بر شما مسلّط می‌ کنیم؛ اما حالا این گروهی که ما مسلّط می ‌کنیم نظیر همان گروه اول و دوم ‌اند که ﴿لِیدْخُلُوا الْمَسْجِدَ﴾ باشد، این ‌‌چنین که وعده نداد.
فرمود ما دمار شما را در می ‌آوریم، تبتیرتان می ‌کنیم، به هلاکت گرفتارتان می ‌کنیم.

 


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید